wtorek, 24 sierpnia 2010

Wychodzenie z boxa

Nie dotarłem do za dużej liczby konkretnych informacji na temat wychodzenia z boxa w internecie.
Może za mało szukałem.

O co chodzi w skrócie.
O nowe doświadczenia.
Z uwagi na natłok informacji nasz umysł musi filtrować wszystko według jakiegoś klucza, decydując co jest dla nas istotne.

Skąd mózg wie co jest istotne, opiera się na naszych doświadczeniach.

Jeśli zaryzykujemy i spróbujemy czegoś nowego, powstaną nowe połączenia między synapsami.
Jaki będzie miało to dla nas efekt.
Możliwe, że zmieni całkowicie nasz filtr a przez to nasze życie

Proste przykłady z życia.
Ja nigdy nie lubiłem Hip-Hopu nie znając w ogóle tej muzyki, fakt nie nadrobiłem tego jeszcze, aczkolwiek po posłuchaniu kilku kawałków nawet coś mi się spodobało.

Czytałem tez kiedyś o człowieku, który poszedł do Empiku i kupił płytę Dody a nie swojego ulubionego artysty, bo przesłuchał obie i stwierdził, że Doda włożyła w swoją więcej pracy .

Ja nigdy nie lubiłem ryb, na samą myśl o nich robiło mi się niedobrze.
Jakoś przez przypadek spróbowałem sushi z czystej ciekawości i wiecie co? Tak polubiłem sushi.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz